HR департаменті – ХБК қызметінің тиімділігі мен бәсекеге қабілеттілігінің негізгі факторы болып табылатын тұрақты жұмыс істейтін, жоғары білікті әкімшілік және педагогикалық құрамды құжаттаудың, таңдаудың және қалыптастырудың бірыңғай тәртібін қамтамасыз ететін бөлім.
Негізгі қызметтері:· ХБК кадрлық саясаты мен стратегиясына сәйкес кадрларды іріктеу жоспарларын әзірлеу;
· ҚР қолданыстағы еңбек заңнамасына сәйкес қызметкерлерді қабылдауды, ауыстыруды және жұмыстан босатуды ресімдеу;
· барлық қызметкерлердің еңбек шарттарын жасауын ұйымдастыру және бақылау;
· жеке құрамды есепке алу, қызметкерлердің жеке істерін қалыптастыру, кадрлар бойынша белгіленген құжаттаманы жүргізу және сақтау, ХБК қызметкерлерінің осы және бұрынғы еңбек қызметі туралы анықтамалар беру, сондай-ақ ведомстволық және мемлекеттік наградалармен көтермелеу және марапаттау үшін материалдар дайындау;
· бос лауазымдарға орналасуға кадрларды іріктеу және ұсынуға резерв құру мақсатында ХБК қызметкерлерінің құрамын талдау, іскерлік және кәсіби қасиеттерін зерттеу;
· қызметкерлерді аттестаттауды жүргізуді ұйымдастыру, оны әдістемелік және ақпараттық қамтамасыз ету
· қызметкерлердің біліктілігін арттыру, кәсіби даярлау және қайта даярлау жағдайын ұйымдастыру және бақылау;
· кадрлардың тұрақтамауын талдау, оларды жою бойынша іс-шараларды әзірлеу;
· ХБК бөлімшелеріндегі еңбек тәртібінің жай-күйіне, қызметкерлердің ішкі еңбек тәртібі ережелерін сақтауына бақылауды ұйымдастыру;
· кадр мәселелері бойынша белгіленген есептілікті уақтылы ұсыну;
· құжаттарды бастапқы өңдеуді жүзеге асыру, алдын ала қарау, тіркеу, есепке алу, мұрағаттық сақтау, жеткізу және тарату;
· кіріс құжаттарын уақтылы қарауды ұйымдастыру, ХБК Президентіне қол қоюға ұсынылатын құжаттардың ресімделуіне бақылауды жүзеге асыру;
· құжаттардың белгіленген мерзімде орындалуына бақылауды жүзеге асыру, Президентке, корпорацияға құжаттардың орындалу нәтижелері туралы үнемі хабарлау;
· қалааралық хабарламаларды және факсимильдік хабарламаларды беруді бақылауды жүзеге асыру;
· бастапқы ұйымдық-құқықтық құжаттарды сақтауды жүзеге асыру, ХБК мөрлері мен мөртабандарын сақтау және қолдану;
· іс жүргізудің жүргізілуін бақылауды жүзеге асыру;
· корпорацияның жоғары тұрған органдары тапсырмаларының, құжаттарының, ішкі шешімдерінің орындалу барысын бақылауды ұйымдастыру;
· корпорацияда құжат айналымын талдауды жүзеге асыру және корпорацияда іс қағаздарын жүргізудің сандық көрсеткіштері туралы анықтаманы басшылыққа ұсыну;
· корпорация бөлімшелерінде істердің дұрыс ресімделуін және ресімделуін бақылау, оларды сақтауға және жоюға іріктеу мақсатында құжаттардың құндылығына сараптама ұйымдастыру;
· ақпараттық қауіпсіздік және құпия мәліметтерді қамтитын құжаттарды сақтау қағидалары талаптарының сақталуын бақылау;
· ХБК бойынша қызметтік іссапарларды тіркеу;
· корпорацияның істер номенклатурасын жасау және әзірлеу;
· корпорацияда іс жүргізуді ұйымдастыру бойынша әдістемелік басшылықты қамтамасыз ету;
· іс жүргізуге жауапты тұлғалардың қызметкерлерінің біліктілігін арттыруды ұйымдастыру, құжаттау және құжаттаманы басқару мәселелері бойынша кеңес-семинарлар мен кеңестер өткізу;
· жоғары тұрған органдар құжаттарының, азаматтар хаттарының, корпорацияның ішкі шешімдерінің орындалуын бақылауды ұйымдастыру;
· корпорацияда құжат айналымын талдауды жүзеге асыру және корпорацияда іс қағаздарын жүргізудің сандық көрсеткіштері туралы анықтаманы басшылыққа ұсыну;
· орталық мемлекеттік мұрағаттың талаптарына сәйкес корпорацияның істер номенклатурасы жасалды;
- · қолданыстағы басшылыққа алынатын құжаттарға сәйкес корпорацияның іс жүргізу жөніндегі анықтамалық және нормативтік құжаттарын әзірлеу.
HRД директоры:
Нисупова Айгуль Муратовна
тел./факс:+7(727) 220-80-58 (ішкі:1032)
e-mail: a.nissupova@mok.kz